Post by keygranguiplacma on Feb 2, 2022 23:34:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Kingdom Rush - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Vanedannende og veldig godt laget!
Veldig bra veldig morsomt og fartsfylt spill med tillegg av å være en del av en multispillserie som gir deg mye mer å spille når du er ferdig med dette spillet
Den Store Mobilspill-tråden
Latterlig vanskelig. Tvinger deg til å få ting med ekte penger. Typisk betal 2-vinn-spill. Ikke kast bort tiden din.
Veldig bh-søl! Men den letteste spillemodusen er veldig vanskelig!
Selskapet justerte play pass-versjonen til å være for vanskelig og ikke morsom i det hele tatt
Blir raskt lønn for å spille. Etter omtrent 10 nivåer er det umulig å slå til datamaskinen uten massiv sliping for å kjøpe power-up, eller bruke penger for å få dem.
Etter 6-7 nivåer. Det er umulig å vinne uten å kjøpe helter eller gjenstander med ekte penger. Det er gøy så lenge det varer. På tide å avinstallere.
De var ikke lett i arenaen
Helt fantastisk gøy!!!
Best All Categories Apps in Norway of Google Play Store
Utrolig spill, pleide å spille dette non stop da jeg bare var et lite barn Taktisk basert spill og det har mye variasjon er kart, fiender og oppgraderinger Absolutt 10/10
Dette spillet er ikke godt optimalisert for Hauwei mate 20 pro, så vennligst fiks dette. Jeg likte dette spillet på ipadene mine, og jeg må si at dette spillet har førsteklasses gameplay og grafikk da jeg spilte det på min ipad Air 2 og ipad 2. Jeg håper alle Kingdom Rush-spillene er godt optimert for Hauwei Mate 20 pro, men da har jeg ikke spilt de andre Kingdom Rush-spillene ennå på Hauwei mate 20 pro ennå, så ja.
OnePlus 7 - Kommer til å gi 3 stjerner fordi du ikke kan bytte Windows mellom applikasjoner. Hvis spillet er på eller til og med stoppet og hvis du bytter til en annen app, åpnes ikke spillet igjen. Det eneste alternativet er å drepe spillprosessen og starte applikasjonen på nytt. Veldig irriterende å drepe appen og starte den på nytt. Ikke sikker på hva som er problemet, men håper på at det løses med en oppdatering.
Tusen takk for at du har lyst til å angripe noen til martin og dennis survival games fu
Bra spill for å drepe tid. Enkelt for barn og voksen.
Lister: 0 + 0 Poeng: 2 + 6,342 Kingdom Rush Frontiers is a whole new level of the furiously ... Grow Empire
Men det å tappe for å frigjøre tårn ødela spillet for meg. Isen var ok, men laseren eller hva det var gjorde spillet stressende.
Kom tilbake til spillet. Fantastisk som alltid!!
Utrolig gøy, jeg anbefaler det virkelig
Siden Android-oppdateringen fungerer spillet, men hvis jeg lukker skjermen må den gå ut og inn igjen, det er bare en hvit skjerm og jeg må lukke appen og starte den på nytt. Kan du oppdatere spillet slik at det ikke gjør dette fordi det er irriterende hvis jeg spiller et nåværende spill og det vil ikke la meg fullføre på grunn av denne grunnen. Fantastisk spill, bortsett fra denne feilen.
God
Kingdom Rush - Tower Defense på Steam
Veldig bra laget, men på veteran uten stjerneoppgraderinger er det umulig for like nivåer 3+ å ha 3 stjerner
Kultsøl
totalt sett er det et godt tårnforsvar. min største klage er at jeg kjøpte en helt med penger og jeg kan bare bruke helten 1/3 av spillet.. du spiller hver etappe 3 ganger. du kan bruke heltene dine første gang. la oss kalle det lett, middels og vanskelig. du kan bruke en helt på easy og det er det. hva er poenget? Jeg kastet bort penger..hvorfor har helter i det hele tatt hvis de bare kan brukes 1/3 av spillet?
Før var en favoritt på PC-en, nå burde telefonen ha visst bedre, men håpet at du ikke trengte å sette inn penger for å spille. Jeg gikk fra den vanskeligste til den enkleste kan bare gjøre det 4 nivåer før det er umulig uten å kjøpe ting for å vinne. For en skam
Tower Defense games - spille gratis på spill
Noen nivåer krever absolutt at du kjøper oppgraderinger for å vinne.
Det er moro blir litt vanskelig fordi pengene blir for korte til å kjempe mot overveldede karakterer. Men det er bra hvis du er flink til å overvinne det problemet 😂 Jeg kan ikke.
BH-søl
nedlasting Kingdom Rush Vengeance - Tower Defense Game apk ... nedlasting Booblyc TD survival - Realm Tower Defense Strategy apk
Den er superkul
Bare mer av det samme spillet rehashed i en ny pakke. Like kjedelig og livløs som de fleste disse TD-spillene. Trenger dybde og mazing med tårn. Du kan se at dette spillet ikke tok lang tid å lage.
Beste tårnforsvar
1. Planter vs Zombies Heroes. Android iOS. Planter vs Zombies Heroes er et Action, Tower-Defense, Strategy, Combat, Singleplayer og
Det er så laggy, og det slipper ikke engang forbi hovedmenyen.
31 Kingdom Rush Frontiers-alternativer – ligner på - dev ...
Ironhide Studios lager de BESTE Tower Defense-spillene, og det er ikke engang i nærheten. Hvis du ser på andre spill som Kingdom Rush, ser de ut som Kingdom Rush og det er ingen tilfeldighet. Hvis spilte denne flere ganger, og det blir aldri kjedelig for meg. Jeg håper dere fortsetter å legge ut flere spill!
Virkelig morsomt spill, spesielt siden det er gratis å spille. Føles som en grei balanse. Et problem siden den siste Android-oppdateringen er imidlertid at spillet krasjer nå når du forlater appen. Hver eneste gang du forlater appen. Det er frustrerende.Jeg vil gjøre denne anmeldelsen til en 5-stjerners når problemet er løst. Som en merknad, før denne siste oppdateringen fungerte alt perfekt.